Loading...
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ  /  ΠΡΟΪΟΝΤΑ  /  3CX PHONE SYSTEMS
 

3CX Phone System

Η 3CX είναι παγκόσμιος ηγέτης στις επιχειρηματικές επικοινωνίες που προσφέρει στις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο μια απλή, ευέλικτη και προσιτή λύση για κλήσεις, βίντεο και ζωντανή συνομιλία. Με τις λύσεις 3CX οι εταιρείες μπορούν να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών τους και να αυξήσουν την παραγωγικότητα μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος.

Η IBSCY Ltd μπορεί να σας βοηθήσει να αντικαταστήσετε το παλιό σύστημα PBX της επιχείρησής σας. Ως συνεργάτης της 3CX στην Κύπρο είναι εξουσιοδοτημένος να εγκαταστήσει, να διαμορφώσει και να διατηρήσει το τηλεφωνικό σύστημα 3CX.

Ενσωμάτωση CRM

Το να γνωρίζετε ακριβώς ποιος καλεί, ώστε να μπορείτε να ανοίξετε το αρχείο του πελάτη πριν απαντήσετε στο τηλέφωνο, γίνεται εύκολο με το 3CX. Ενσωματώστε το 3CX με το CRM ή το σύστημα υποστήριξης και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών, ενώ εξοικονομείτε πολύτιμο χρόνο των πρακτόρων σας. Προσθέστε αυτόματα νέες επαφές και παρέχετε προσαρμοσμένες απαντήσεις σε υποψήφιους πελάτες που ήδη έχετε. Έχετε γρήγορη πρόσβαση στα αρχεία εξυπηρέτησης πελατών για να επιλύσετε τα προβλήματα πιο γρήγορα. Άμεση πρόσβαση Click2Call από οποιοδήποτε γραφείο υποστήριξης ή λογισμικό CRM. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και επικόλληση αριθμών και οι κλήσεις καταχωρούνται για μελλοντική χρήση.

Η 3CX Ενσωμάτωση CRM βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών, αυξάνει την παραγωγικότητα του προσωπικού και εξοικονομεί χρόνο. Υποστηρίζει όλα τα σημαντικά CRM, συμπεριλαμβανομένων των Salesforce, Microsoft Dynamics, Hubspot και άλλων!

Έτσι μπορεί να σας βοηθήσει:

  • Ημερολόγιο κλήσεων
  • Δημιουργεί ένα νέο αρχείο πελατών για νέους αριθμούς
  • Εξοικονομεί χρόνο στην αναζήτηση των πρακτόρων
  • Καταγραφή συνομιλιών κατά τη χρήση του 3CX Live Chat
  • Καταγραφή κλήσεων στα αρχεία σας CRM - ακόμα και όταν χρησιμοποιείτε εφαρμογές 3CX!

Call Flow Designer

Με το 3CX Call Flow Designer (CFD), το προσωπικό μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία του πελάτη. Η διαισθητική, οπτική διεπαφή καθιστά απλό τον σχεδιασμό τακτικών ροών κλήσεων και φωνητικών εφαρμογών, έτσι ώστε οι πράκτορες να μπορούν να διαχειρίζονται τις κλήσεις πιο αποτελεσματικά και οι καταναλωτές να μπορούν να φτάνουν εκεί που πρέπει να πάνε πιο γρήγορα. Με μια επαγγελματική πύλη υποστήριξης, μπορείτε να βελτιώσετε το σύστημα τηλεφωνικής υποστήριξης και να ικανοποιήσετε τους καταναλωτές σας. Για να μην μένει καμία κλήση αναπάντητη, ορίστε κανόνες δρομολόγησης κλήσεων ανάλογα με τον τύπο του πελάτη, την ώρα της ημέρας και πολλά άλλα. Επιπλέον, τα στοιχεία για τις κάρτες πληρωμής και τον έλεγχο ταυτότητας εγγυώνται τον σεβασμό της ασφάλειας και του απορρήτου.

Χρησιμοποιώντας το Call Flow Designer της 3CX, μπορείτε να χειρίζεστε τις εισερχόμενες κλήσεις αποτελεσματικά, αποδοτικά και πολύ πιο γρήγορα. Ακολουθούν μερικά μόνο παραδείγματα για το πώς το 3CX μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας:

  • Δρομολόγηση κλήσεων με βάση τον έλεγχο ταυτότητας πελάτη
  • Αυτόματη εξερχόμενη κλήση
  • Προγραμματιστής επανάκλησης
  • Έλεγχος ταυτότητας πιστωτικής κάρτας
  • Τηλεφωνικές παραγγελίες
  • Έρευνες
  • Αυτοματοποιημένο κείμενο σε ομιλία και ομιλία σε κείμενο σε 120 γλώσσες

Τηλεφωνικό Κέντρο και Επικοινωνία 3CX

Με το 3CX έχετε προηγμένες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου. Αυξήστε την εξυπηρέτηση πελατών, τις πωλήσεις σας, αυξήστε την παραγωγικότητα και προσφέρετε υποστήριξη με την τεχνολογία του κέντρου επικοινωνίας της 3CX. Η λύση κέντρου επικοινωνίας από τους πράκτορες επαφής 3CX ολοκληρώνει τις εργασίες πιο γρήγορα και εξοικονομεί χρόνο. Δώστε στους πελάτες νέες επιλογές επικοινωνίας, όπως ζωντανή συνομιλία με ιστότοπο, ανταλλαγή μηνυμάτων στο Facebook, SMS και επιχειρηματικές επικοινωνίες WhatsApp.

  • Switchboard και wallboard
  • Αναφορά τηλεφωνικού κέντρου – δραστηριότητα χρήστη, ουρά ομάδας, SLA και άλλα
  • Στρατηγικές ουράς και στατιστικά σε πραγματικό χρόνο – κυκλικά, κυνήγι με τρεις και πολλά άλλα
  • Η παρακολούθηση κλήσεων και συνομιλίας είναι διαθέσιμη για διαχειριστές
  • Ενσωμάτωση με το Microsoft 365
  • Ενοποίηση CRM με δημοφιλή CRM – Salesforce, Freshdesk και άλλα
  • 3CX CRM API για να αναπτύξετε τη δική σας ενσωμάτωση CRM
  • Ηχογραφήσεις κλήσεων
  • Hot Desking
  • Δημιουργήστε τις δικές σας ροές κλήσεων με 3CX CFD

Ξενοδοχειακό PBX

Το Hotel Module της 3CX σάς δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, μείον το κόστος. Το τηλεφωνικό σύστημα του ξενοδοχείου έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ των μελών του προσωπικού και με τους επισκέπτες. Διαθέτει απλό check-out, DND και προγραμματισμό κλήσης αφύπνισης. Όταν οι επισκέπτες τηλεφωνούν στη ρεσεψιόν, εκπλήξετέ τους με εξατομικευμένους χαιρετισμούς. Αυτοματοποιήστε το check-in/check-out και δημιουργήστε τιμολόγια τηλεφώνου ενσωματώνοντας το 3CX χωρίς επιπλέον κόστος με το τρέχον σύστημα PMS. Μειώστε τα έξοδα και τη διαχείριση του συστήματος, βελτιώστε την επικοινωνία των εργαζομένων και βεβαιωθείτε ότι οι καλές αξιολογήσεις συνεχίζουν να έρχονται.

Το Hotel Module είναι βελτιστοποιημένο για εσωτερική επικοινωνία και επικοινωνία με τους επισκέπτες με χαρακτηριστικά όπως:

  • Check-in/out των επισκεπτών
  • Ορίζει την επέκταση ώστε να ταιριάζει με το όνομα επισκέπτη
  • Χρέωση εξωτερικών κλήσεων
  • Προγραμματισμός αφύπνισης
  • Αποκλεισμός εξωτερικών κλήσεων σε κενές αίθουσες

Ενσωμάτωση WhatsApp

Η λύση του κέντρου επικοινωνίας σας θα πρέπει να περιλαμβάνει το WhatsApp. Μπορείτε να μεταδώσετε άμεσα τις επιχειρηματικές επικοινωνίες WhatsApp μέσω του προγράμματος-πελάτη ιστού, της εφαρμογής επιτραπέζιου υπολογιστή και των εφαρμογών για κινητά χρησιμοποιώντας το 3CX. Από μια ενιαία πλατφόρμα, ομάδες πρακτόρων μπορούν να απαντούν, να προωθούν και να χειρίζονται ερωτήματα πελατών.

Διαχειριστείτε τα μηνύματα της εταιρείας WhatsApp Business απευθείας από τις εφαρμογές Web Client, Desktop App και smartphone και έχετε όλες τις επικοινωνίες πελατών σε ένα μέρος:

  • Τα μηνύματα καταγράφονται, για να διασφαλιστεί ότι καμία απάντηση δεν παραβιάζει τις πολιτικές της εταιρείας
  • Το προσωπικό δεν χρειάζεται να δώσει τους προσωπικούς του αριθμούς WhatsApp
  • Οι συνομιλίες συνομιλίας καταγράφονται κεντρικά
  • Τα μηνύματα WhatsApp μπορούν να σταλούν σε μια ουρά πρακτόρων για να μοιραστούν το φορτίο

Κόστος περικοπής

Με το 3CX, το τρέχον κόστος τηλεπικοινωνιών σας θα μειωθεί σημαντικά. Η ομάδα σας μπορεί να λειτουργεί αποτελεσματικά από οποιαδήποτε τοποθεσία χωρίς επιπλέον έξοδα, χάρη σε ένα ενιαίο, ολοκληρωμένο σύστημα. Συνδιάσκεψη Ιστού, εφαρμογές για κινητά, ζωντανή συνομιλία, επαγγελματικά μηνύματα κειμένου και ενσωμάτωση στο Facebook περιλαμβάνονται όλα στην ετήσια χρέωση. Δεν χρειάζεται να αγοράσετε πρόσθετα. Για να επικοινωνήσετε με τους συναδέλφους και να απαντήσετε στους πελάτες μέσω της μεθόδου επικοινωνίας που έχουν επιλέξει, η ομάδα σας θα χρειαστεί μόνο ένα σύστημα. Επιπλέον, έχετε μια επιλογή μεταξύ SIP Trunk, endpoints και λειτουργικού συστήματος.

  • Μειώστε τον τηλεφωνικό σας λογαριασμό έως και 80%
  • Αδειοδότηση βάσει αριθμού ταυτόχρονων κλήσεων και όχι επεκτάσεων
  • Πραγματοποιήστε δωρεάν κλήσεις μεταξύ γραφείου και κλήσεις υποκαταστημάτων
  • Δωρεάν κλήσεις σε απομακρυσμένους εργαζόμενους με πρόγραμμα-πελάτη ιστού και εφαρμογές iOS / Android
  • Χρησιμοποιήστε εμφανείς κορμούς SIP για να μειώσετε τις χρεώσεις εξερχόμενων κλήσεων
  • Εξαλείψτε τους τηλεφωνικούς λογαριασμούς 800 αριθμών με την ενσωμάτωση WebRTC

Χρησιμοποιήστε διεθνή DID & IP Τηλεφωνία, ώστε οι πελάτες να μπορούν να καλούν σε ανταγωνιστικές τιμές

Ασφάλεια & Αντιγράφα Ασφαλείας

Όσον αφορά την ασφάλεια VoIP, το 3CX θέτει τα πρότυπα. Τα ενσωματωμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας του 3CX έχουν αναπτυχθεί αποκλειστικά για την προστασία του συστήματος PBX σας από επιθέσεις.

  • Αυξημένη διαμόρφωση ασφαλούς διακομιστή web
  • Αυτόματος εντοπισμός και μαύρη λίστα εργαλείων επίθεσης SIP
  • Η παγκόσμια λίστα αποκλεισμού IP ενημερώνεται αυτόματα για τα PBX που συμμετέχουν
  • Η κίνηση προς τις εφαρμογές 3CX κρυπτογραφείται μέσω του τούνελ 3CX
  • Η κίνηση φωνής κρυπτογραφείται μέσω SRTP
  • Αυτόματη δημιουργία και διαχείριση πιστοποιητικών SSL
  • Βαθμολογία Qualys labs A+ και Immunilabs A Rating
  • Αυτόματο failover για άμεση δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας
  • Η κρυπτογράφηση μεταξύ του προγράμματος περιήγησης και του ιστότοπου εξασφαλίζεται μέσω HTTPS
  • Περιορίστε την πρόσβαση στην κονσόλα διαχείρισης 3CX βάσει IP

Εφαρμογές και δυνατότητες 3CX

Το 3CX σάς δίνει τη δυνατότητα να έχετε μαζί σας την επέκτασή σας όπου κι αν πάτε. Με εφαρμογές για Android, iOS, προγράμματα περιήγησης ιστού και Windows, είναι εγγυημένο ότι θα παραμένετε ενήμεροι, πάντα και παντού. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί σας απευθείας από τον ιστότοπο ή τη σελίδα σας στο Facebook με την ενσωμάτωση 3CX Live Chat και Facebook Messenger.

1. Εφαρμογές 3CX για συσκευές Android και iOS

2. Φιλικές προς το χρήστη Εφαρμογές Web Client/Desktop

3. Ζωντανή συνομιλία 3CX

4. Ενσωμάτωση Facebook Messenger

5. Αποστολή & λήψη επαγγελματικών SMS / MMS

6. Ολοκληρωμένη τηλεδιάσκεψη

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εφαρμογές και τις δυνατότητες κάντε κλικ εδώ

RELATED NEWS