Η 3CX είναι παγκόσμιος ηγέτης στις επιχειρηματικές επικοινωνίες που προσφέρει στις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο μια απλή, ευέλικτη και προσιτή λύση για κλήσεις, βίντεο και ζωντανή συνομιλία. Με τις λύσεις 3CX οι εταιρείες μπορούν να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών τους και να αυξήσουν την παραγωγικότητα μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος.
Η IBSCY Ltd μπορεί να σας βοηθήσει να αντικαταστήσετε το παλιό σύστημα PBX της επιχείρησής σας. Ως συνεργάτης της 3CX στην Κύπρο είναι εξουσιοδοτημένος να εγκαταστήσει, να διαμορφώσει και να διατηρήσει το τηλεφωνικό σύστημα 3CX.
Το να γνωρίζετε ακριβώς ποιος καλεί, ώστε να μπορείτε να ανοίξετε το αρχείο του πελάτη πριν απαντήσετε στο τηλέφωνο, γίνεται εύκολο με το 3CX. Ενσωματώστε το 3CX με το CRM ή το σύστημα υποστήριξης και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών, ενώ εξοικονομείτε πολύτιμο χρόνο των πρακτόρων σας. Προσθέστε αυτόματα νέες επαφές και παρέχετε προσαρμοσμένες απαντήσεις σε υποψήφιους πελάτες που ήδη έχετε. Έχετε γρήγορη πρόσβαση στα αρχεία εξυπηρέτησης πελατών για να επιλύσετε τα προβλήματα πιο γρήγορα. Άμεση πρόσβαση Click2Call από οποιοδήποτε γραφείο υποστήριξης ή λογισμικό CRM. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και επικόλληση αριθμών και οι κλήσεις καταχωρούνται για μελλοντική χρήση.
Η 3CX Ενσωμάτωση CRM βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών, αυξάνει την παραγωγικότητα του προσωπικού και εξοικονομεί χρόνο. Υποστηρίζει όλα τα σημαντικά CRM, συμπεριλαμβανομένων των Salesforce, Microsoft Dynamics, Hubspot και άλλων!
Έτσι μπορεί να σας βοηθήσει:
Με το 3CX Call Flow Designer (CFD), το προσωπικό μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία του πελάτη. Η διαισθητική, οπτική διεπαφή καθιστά απλό τον σχεδιασμό τακτικών ροών κλήσεων και φωνητικών εφαρμογών, έτσι ώστε οι πράκτορες να μπορούν να διαχειρίζονται τις κλήσεις πιο αποτελεσματικά και οι καταναλωτές να μπορούν να φτάνουν εκεί που πρέπει να πάνε πιο γρήγορα. Με μια επαγγελματική πύλη υποστήριξης, μπορείτε να βελτιώσετε το σύστημα τηλεφωνικής υποστήριξης και να ικανοποιήσετε τους καταναλωτές σας. Για να μην μένει καμία κλήση αναπάντητη, ορίστε κανόνες δρομολόγησης κλήσεων ανάλογα με τον τύπο του πελάτη, την ώρα της ημέρας και πολλά άλλα. Επιπλέον, τα στοιχεία για τις κάρτες πληρωμής και τον έλεγχο ταυτότητας εγγυώνται τον σεβασμό της ασφάλειας και του απορρήτου.
Χρησιμοποιώντας το Call Flow Designer της 3CX, μπορείτε να χειρίζεστε τις εισερχόμενες κλήσεις αποτελεσματικά, αποδοτικά και πολύ πιο γρήγορα. Ακολουθούν μερικά μόνο παραδείγματα για το πώς το 3CX μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας:
Με το 3CX έχετε προηγμένες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου. Αυξήστε την εξυπηρέτηση πελατών, τις πωλήσεις σας, αυξήστε την παραγωγικότητα και προσφέρετε υποστήριξη με την τεχνολογία του κέντρου επικοινωνίας της 3CX. Η λύση κέντρου επικοινωνίας από τους πράκτορες επαφής 3CX ολοκληρώνει τις εργασίες πιο γρήγορα και εξοικονομεί χρόνο. Δώστε στους πελάτες νέες επιλογές επικοινωνίας, όπως ζωντανή συνομιλία με ιστότοπο, ανταλλαγή μηνυμάτων στο Facebook, SMS και επιχειρηματικές επικοινωνίες WhatsApp.
Το Hotel Module της 3CX σάς δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, μείον το κόστος. Το τηλεφωνικό σύστημα του ξενοδοχείου έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ των μελών του προσωπικού και με τους επισκέπτες. Διαθέτει απλό check-out, DND και προγραμματισμό κλήσης αφύπνισης. Όταν οι επισκέπτες τηλεφωνούν στη ρεσεψιόν, εκπλήξετέ τους με εξατομικευμένους χαιρετισμούς. Αυτοματοποιήστε το check-in/check-out και δημιουργήστε τιμολόγια τηλεφώνου ενσωματώνοντας το 3CX χωρίς επιπλέον κόστος με το τρέχον σύστημα PMS. Μειώστε τα έξοδα και τη διαχείριση του συστήματος, βελτιώστε την επικοινωνία των εργαζομένων και βεβαιωθείτε ότι οι καλές αξιολογήσεις συνεχίζουν να έρχονται.
Το Hotel Module είναι βελτιστοποιημένο για εσωτερική επικοινωνία και επικοινωνία με τους επισκέπτες με χαρακτηριστικά όπως:
Η λύση του κέντρου επικοινωνίας σας θα πρέπει να περιλαμβάνει το WhatsApp. Μπορείτε να μεταδώσετε άμεσα τις επιχειρηματικές επικοινωνίες WhatsApp μέσω του προγράμματος-πελάτη ιστού, της εφαρμογής επιτραπέζιου υπολογιστή και των εφαρμογών για κινητά χρησιμοποιώντας το 3CX. Από μια ενιαία πλατφόρμα, ομάδες πρακτόρων μπορούν να απαντούν, να προωθούν και να χειρίζονται ερωτήματα πελατών.
Διαχειριστείτε τα μηνύματα της εταιρείας WhatsApp Business απευθείας από τις εφαρμογές Web Client, Desktop App και smartphone και έχετε όλες τις επικοινωνίες πελατών σε ένα μέρος:
Με το 3CX, το τρέχον κόστος τηλεπικοινωνιών σας θα μειωθεί σημαντικά. Η ομάδα σας μπορεί να λειτουργεί αποτελεσματικά από οποιαδήποτε τοποθεσία χωρίς επιπλέον έξοδα, χάρη σε ένα ενιαίο, ολοκληρωμένο σύστημα. Συνδιάσκεψη Ιστού, εφαρμογές για κινητά, ζωντανή συνομιλία, επαγγελματικά μηνύματα κειμένου και ενσωμάτωση στο Facebook περιλαμβάνονται όλα στην ετήσια χρέωση. Δεν χρειάζεται να αγοράσετε πρόσθετα. Για να επικοινωνήσετε με τους συναδέλφους και να απαντήσετε στους πελάτες μέσω της μεθόδου επικοινωνίας που έχουν επιλέξει, η ομάδα σας θα χρειαστεί μόνο ένα σύστημα. Επιπλέον, έχετε μια επιλογή μεταξύ SIP Trunk, endpoints και λειτουργικού συστήματος.
Χρησιμοποιήστε διεθνή DID & IP Τηλεφωνία, ώστε οι πελάτες να μπορούν να καλούν σε ανταγωνιστικές τιμές
Όσον αφορά την ασφάλεια VoIP, το 3CX θέτει τα πρότυπα. Τα ενσωματωμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας του 3CX έχουν αναπτυχθεί αποκλειστικά για την προστασία του συστήματος PBX σας από επιθέσεις.
Το 3CX σάς δίνει τη δυνατότητα να έχετε μαζί σας την επέκτασή σας όπου κι αν πάτε. Με εφαρμογές για Android, iOS, προγράμματα περιήγησης ιστού και Windows, είναι εγγυημένο ότι θα παραμένετε ενήμεροι, πάντα και παντού. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί σας απευθείας από τον ιστότοπο ή τη σελίδα σας στο Facebook με την ενσωμάτωση 3CX Live Chat και Facebook Messenger.
1. Εφαρμογές 3CX για συσκευές Android και iOS
2. Φιλικές προς το χρήστη Εφαρμογές Web Client/Desktop
4. Ενσωμάτωση Facebook Messenger
5. Αποστολή & λήψη επαγγελματικών SMS / MMS
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εφαρμογές και τις δυνατότητες κάντε κλικ εδώ