Loading...
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ  /  ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ  /  ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
 

Συντήρηση (Maintenance)

Σε πολλούς οργανισμούς, οι υπηρεσίες πληροφορικής (IT Services) όπως η υποστήριξη πληροφορικής (IT Support) είναι κρίσιμες για την αδιάλειπτη εκτέλεση των καθημερινών λειτουργιών. Τα προβλήματα, όταν αυτά αναγνωρίζονται, αντιμετωπίζονται με οργανωμένο τρόπο. Συνήθως όμως, δεν εντοπίζονται μέχρι να προκαλέσουν μια μικρή ή και μεγάλη ζημιά. Όπως μια πυρκαγιά, οι περισσότερες κρίσιμες αστοχίες IT μπορούν να προληφθούν και να ελεγχθούν.

Μια «προληπτική» διαδικασία πληροφορικής, μέσω συνεχούς παρακολούθησης, ανάλυσης και ανατροφοδότησης, έχει σκοπό να ανακαλύψει ζητήματα πληροφορικής πριν αυτά εξελιχθούν σε σοβαρά προβλήματα. Η Πληροφορική λειτουργεί μαζί με τον οργανισμό, κατανοώντας τις ανάγκες και τις προτεραιότητες των τμημάτων σας και προστατεύοντάς τα. Η Πληροφορική είναι πάντα έτοιμη να «καταπολεμήσει τη φωτιά» σε ένα προληπτικό περιβάλλον καθιστώντας τις «πυρκαγιές» μικρότερες και πιο σπάνιες και μετριάζοντας τον κίνδυνο οποιασδήποτε σημαντικής απώλειας χρησιμοποιώντας ένα σχέδιο Αποκατάστασης από Καταστροφές (Disaster Recovery).

Η IBSCY Hellas προσφέρει Υπηρεσίες Υποστήριξης (IT Support) και Συντήρησης Πληροφορικής (IT Maintenance) στην Ελλάδα, την Κύπρο και διεθνώς. Για την αποτροπή οποιαδήποτε ζημιάς που μπορεί να προκληθεί στον εξοπλισμό πληροφορικής ή/και στα δεδομένα σας, η IBSCY Hellas συνεργάζεται με διάφορους προμηθευτές που προσφέρουν λογισμικό παρακολούθησης, όπως:

Paessler: Προσφέρει μια λύση παρακολούθησης που βοηθά τους επαγγελματίες πληροφορικής να παρακολουθούν όλη την υποδομή τους όλο το εικοσιτετράωρο.

NetSupport: Προσφέρει εύχρηστα εργαλεία διαχείρισης IT, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την παραγωγικότητα και την ασφάλεια, καθώς και να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα.

Διαθέτοντας όλες τις κατάλληλες διαδικασίες και με το έμπειρο προσωπικό υποστήριξής μας που βοηθά πολλούς πελάτες σε όλη την Κύπρο και την Ευρώπη, η IBSCY αποτελεί την «μοναδική στάση» σας για Συντήρηση και Υποστήριξη Πληροφορικής. Η υπηρεσία συντήρησης πληροφορικής (IT Maintenance) μας στην Κύπρο περιλαμβάνει συντήρηση λογισμικού και υλικού, όπως συντήρηση υπολογιστή ή συντήρηση διακομιστή.

Η Συντήρηση πληροφορικής μπορεί να προσφερθεί σε διάφορα πλάνα. Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε από τα πλάνα συντήρησης πληροφορικής μας με βάση τις ανάγκες της εταιρείας σας ή μπορούμε να κατασκευάσουμε ένα νέο κατόπιν αιτήματος. Μπορείτε να αγοράσετε πολλές ώρες το μήνα ή ακόμα και να έχετε ένα αφοσιωμένο και αξιόπιστο άτομο υποστήριξης πληροφορικής στην Κύπρο που θα επισκέπτεται το γραφείο σας αρκετές ώρες ή/και ημέρες την εβδομάδα. Μπορείτε ακόμη να επιλέξετε ένα πρόγραμμα εικοσιτετράωρης υποστήριξης (24/7). Μπορούμε να δημιουργήσουμε μαζί το πλάνο που είναι κατάλληλο και πιο βολικό για τον οργανισμό σας.

Υπάρχουν τέσσερις τύποι καθιερωμένων συμφωνιών Συντήρησης που προσφέρουμε:

Bronze Prepaid

Πρόκειται για ένα προπληρωμένο πρόγραμμα που σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε ένα σταθερό ποσό ωρών υποστήριξης με τουλάχιστον 20 ώρες ετησίως, κατά τις ώρες λειτουργίας της Κύπρου (08:30-13:00, 14:30-18:00), Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των επίσημων αργιών. Για κάθε κλήση ή επίσκεψη αφαιρείται 1 ώρα από το πρόγραμμα και μετά την πρώτη ώρα αφαιρούνται αναλόγως προσαυξήσεις 15 λεπτών. Απλώς επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας μέσω email, τηλεφώνου ή συστήματος έκδοσης εισιτηρίων και εμείς θα αναλάβουμε τα υπόλοιπα. Υπογράφοντας μια συμφωνία συντήρησης και μη αποκάλυψης μαζί μας, διασφαλίζετε ότι, όταν χρειάζεστε υποστήριξη πληροφορικής, οι μηχανικοί μας θα σας βοηθήσουν το συντομότερο δυνατό. Το σύστημα Bronze εξασφαλίζει δεσμευμένους χρόνους απόκρισης μέσω ενός SLA. Ωστόσο, καθώς πρόκειται για ένα επιχειρησιακό σχέδιο συντήρησης και υποστήριξης, δεν περιλαμβάνονται τα αιτήματα αλλαγών. Το πρόγραμμα bronze έχει σχεδιαστεί ειδικά για εταιρείες με υπάρχοντα τμήματα πληροφορικής που ενδέχεται να χρειαστούν πρόσθετη υποστήριξη υποδομής.

Silver Unlimited

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα με απεριόριστες ώρες συντήρησης και λειτουργικής υποστήριξης κατά τις εργάσιμες ώρες της Κύπρου (08:30-13:00, 14:30-18:00), Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός των επίσημων αργιών. Απλώς επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας μέσω email, τηλεφώνου ή συστήματος έκδοσης εισιτηρίων και εμείς θα αναλάβουμε τα υπόλοιπα. Υπογράφοντας μια συμφωνία συντήρησης και μη αποκάλυψης μαζί μας, διασφαλίζετε ότι όταν χρειάζεστε βοήθεια οι μηχανικοί μας θα σας βοηθήσουν το συντομότερο δυνατό. Το σχήμα Silver διασφαλίζει δεσμευμένους χρόνους απόκρισης μέσω ενός SLA. Τα αιτήματα αλλαγών δεν περιλαμβάνονται. Το πρόγραμμα Silver είναι κατάλληλο για εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο χωρίς εσωτερικό τμήμα πληροφορικής, με χρήστες να εργάζονται ΜΟΝΟ τις προαναφερθείσες ώρες.

Gold Unlimited

Αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα πάντα στο πρόγραμμα Silver, καθώς και συντήρηση και λειτουργική υποστήριξη πληροφορικής κατά τις ακόλουθες ώρες/ημέρες: (08:30-19:00), Δευτέρα έως Παρασκευή συμπεριλαμβανομένων των επίσημων αργιών της Κύπρου (εκτός 01/01 και 25-26 /12, και τα Σαββατοκύριακα). Το πρόγραμμα Gold είναι ιδανικό για εταιρείες που λειτουργούν με διαφορά περίπου 2 ωρών από τη ζώνη ώρας της Κύπρου, καθώς οι περισσότερες ώρες λειτουργίας τους περιλαμβάνονται σε αυτό το πρόγραμμα. Επιπλέον, περιλαμβάνονται επίσης 2 επιτόπιες επισκέψεις για προληπτικούς σκοπούς υποστήριξης κατά τη διάρκεια του έτους.

Platinum Unlimited

Αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα πάντα στο πρόγραμμα Gold, καθώς και συντήρηση και λειτουργική υποστήριξη πληροφορικής σε 24/7/365 βάση (24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο). Το πρόγραμμα Platinum είναι κατάλληλο για εταιρείες που βρίσκονται σε όλο τον κόσμο και χρειάζονται υποστήριξη 24/7. Για τις επιχειρήσεις που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά τη διακοπή λειτουργίας κατά τη διάρκεια της νύχτας ή τα Σαββατοκύριακα, αυτό το πρόγραμμα μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο.

RELATED NEWS